سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

خوش شانسی در دل بدشانسی

دیروز عصری بعداز کار٬ سوار ماشینم شدم که از پارکینگ بیام خونه که یکدفعه دیدم یک صدای عجیبی اومد و ماشین وایستاد!
اومدم پائین و دیدم یکی از چرخهای جلو کج شده و بعدا فهمیدم که چرخ از میله فرمان جدا شده!
شانس اوردم که سرایدار پارکینگ اونجا بود و جرثقیلش رو آورد و ماشین رو از سر ِ راه برداشتیم و گذاشتیم گوشه گاراژ.
بزرگترین شانسم این بود که توی اتوبان و با سرعت بالا این بلا سرم نیومد٬ وگرنه معلوم نبود که من و ماشین و عروسکم چندبار کله‌معلق میزدیم و چند تا ماشین دیگه بهم میزدند و احتمالا همچین شوتم میکردند که پرت میشدم توی بهشت‌زهرا!
حالا باید ماشینمو یکجوری ببرمش تعمیرگاه.
شاید بهتره ماشینم و بفروشم و با پولش خروس‌قندی بخرم و دهنم رو شیرین کنم! ولی آخه حیوونکی هنوز جوونه و فقط پنج سالشه!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یک پیرو از جنس احساس شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 http://nothingonlylove.blogfa.com

درودی سبز
برای بقای عشق خوشحالم ...

درودی سبز بر دوست و خواهر خوبم پیرو عزیز
ممنون

سیمین روزگرد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 http://ghamnamecimin.blogsky.com

فکر می کنم بیش تر از بابت سلامتی عروسک خوشحال باشی تا ماشین جونت و حتی خودت !!!!
درست نمی گم؟!

دوست مسئول و با وفایم سیمین عزیز٬
عروسکم یک یادگاری است و یک یادگاری می‌تواند سَمبل خاطره‌های تلخ و شیرین باشد و یادآور تجربه‌ها و درسها ... باشد
فکر میکنم بیشتر از این خوشحالم که دوباره می‌توانم بنویسم و در اینجا برای دوستان خوب (حال و آینده‌ام) درد دل کنم و ... و شاید عده‌ای فکر میکردند که چه شد که سمفونی دیگر نمینویسد و عجب نامردی بود که بیخبر رفت ...
... وگرنه هرکسی یکروز باید برود و من میدانم که زیادی دارم میکِشم و شاید بهتر بود که سالها پیش با دیگر دوستانم میرفتم ...

سیمین روزگرد شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 http://ghamnamecimin.blogsky.com

راستی این((ماینوکسیدیل)) این جا زیاد هم گرون نیست ها....

مرسی که توی این رابطه مسئولانه برخورد کردی٬ سیمین جان

اسم دیگش انگار Rogaine هست که در اینجا (نروژ) قیمت یکماهه‌اش ( ۱ در ۶۰ میلی‌گرم) ۴۵۰۰۰ تومان و سه‌ماهه (۳ در ۶۰ میلیگرم) ۱۰۰۰۰۰ تومان (به پول ایران) است.

توی اینترنت http://www.onlyhairloss.com/men/minoxidil/ دو ماهه ۲۰ دلار و چهار ماهه‌اش حدود ۳۰ دلار است که با پول پستش و مالیات یه چیزی مث قیمت اینجا میشه.
فعلا یک محلولی از هیبروشه دارم که اونو مصرف میکنم و تا بعدا رفتم سوئد ببینم اونجا چنده

بدون امضا شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 15:06

همین جوری توی پارکینگ کج شده ؟

خودش وایستاده٬ ولی یکی از چرخهای جلوش کج شده!
مث آدمی که دهن‌کجی بکنه و دهنش کج بمونه‌ها ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.