سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

پوست انار

داشتم خونه رو مرتب میکردم که توی وسایل اضافی یکخورده حنا پیدا کردم و یک کمی هم آب اکسیژنه!
یکی از دوستام گفته بود که اگه پوست انار رو بجوشونی٬ رنگ سیاه درست میشه! منهم پوست انارهای شب یلدا رو ریختم توی قابلمه و جوشوندمشون تا حسابی آبش غلیظ شد! بعدش با کمی حنا قاطی کردم و گذاشتم سرم!! بعدا که سرم رو شستم دیدم موهای سفید سرم قرمز شده و موهای سیاه قهوه‌ای!!!
بعدا فهمیدم که موهای پشت سرم سیاه و خاکستری مونده٬ انگاری موهای پشت سرم رو کم حنا گذاشته بودم!
بعداز چندروز یک کمی آب اکسیژنه زدم به یکطرف سرم که موهاش قرمز شده بود٬ یکدفعه دیدم که ای‌وای موهام سفید شده!!!

خلاصه الان موهام حسابی رنگ‌وارنگ شده و با کچلی وسط کله‌ام که مثل خورشید می‌درخشه٬ شاید بشه گفت کله‌ام خورشیدی شده با رنگین‌کمان خاص خودش

حالا خوبه که تو این خارجه‌ای که من هستم هر‌کاری بکنی و هر رنگی که بشی٬ کسی کاری نداره و فکر میکنن که مُده و مدل جدیده! وگرنه باید تو این سرما و یخبندون سرم رو تیغ‌کاری میکردم و اونوقت کله‌ام یخی میشد

راستی یادم باشه دفعه دیگه آب اکسیژنه رو با حنا قاطی کنم و ببینم چه معجونی درست میشه

نظرات 5 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 13:35

چقدر پس الان قیافتون دیدنی شده!
من واسه نادیا تو وبلاگم جشن گرفتم شما هم دعوتین.

نادیا پنج‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1386 ساعت 14:29 http://asalgisoo.persianblog.ir

:)) مردم از خنده!! حاج مهدی رنگین کمونی!
واسه تبریک هم یه دنیا ممنون

هامون شنبه 22 دی‌ماه سال 1386 ساعت 23:56 http://khaneie-ashena.persianblog.ir

سلام خوبین ؟...... خوب همین که شهامت آزمایش رو خودتونو دارین قابل تحسینه.....

سیمین روزگرد سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:12 http://ghamnamecimin.blogsky.com

اون جا خارجه ست و این جا ایران!فرقشون هم در اینه که اگه چنین اتفاقی این جا بیفته بساط خنده ی عده ای تا مدت ها فراهم می شه!!

وحید سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1386 ساعت 18:33

سلام
خیلی خندیدم خیلی البته ببخشید ها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.