سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

خداحافظ دوست من

همون دوست یک  و نیم ملیون دلاری٬ یکماهه که با یکی آشنا شده و هی ازم می‌پرسه که چی‌کار کنه و چه جوری با ایشون برخورد کنه و نظر من چیه؟ 
منهم بهش گفته‌ام که همون کاری رو که فکر میکنی درسته٬ بکن و با احتیاط پیش برو و مواظب باش ...!

امشب بهم زنگ زده و میگه که باهاش رفته توی یک رابطه و ...!! و از من می‌خواست که نظرم رو بهش بگم!

بهش گفتم که همون کاری رو که می‌خواستی٬ کردی و حالا که عذاب وجدان پیدا کرده‌ای  تائیدیه من رو می‌خواهی تا عذاب وجدان خودت رو تسکین بدی! 
این حرفم رو قبول کرد و همینجا باید بگم درود بر صداقتش.

خلاصه بعداز کلًی حرف و شنیدن درد و دلهایش و تبادل نظر٬ گفتم خداحافظ دوست من٬ موفق باشی و به عروسیت دعوتم کن که می‌آیم و پدرانه برایت می‌رقصم.
گفت من فقط هشت سال از تو کوچکترم و ...٬ گفتم پدرانه یا برادرانه ...

گفت هرگز نمیتوانم ترا به عروسیم دعوت کنم!
گفتم تو دعوت کن و من میگویم که در نروژ نیستم و برای تعطیلات به اسپانیا رفته‌ام (تا خدای نکرده عذاب وجدان نگیری)!

نظرات 2 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 24 دی‌ماه سال 1386 ساعت 15:52

چرا نمیتونین برین عروسیش؟!من این جوری حدس میزنم که شما قبلا عروس خانومو میشناختین اره؟
تولد من ۴ تیر.

خودش نمی‌خواد دعوت کنه٬ شاید واسه اینکه خیلی خسیسه
من فقط به عنوان یک دوست معمولی میشناسمش و بعضی وقتها باهام مشورت می‌کنه

راوی یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:45

من ترانه نگاه کن را که قبلا روی وبلاگت بود میخواهم لطفا .

به ایمیل آدرستان فرستادم. راوی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.