سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

توضیحاتی درباره صفحه نظرات و گفتمان سر‌گشاده

یکی می‌گفت همونجور که ماهی باید توی آب باشه٬ یک روشنفکر و ...٬ باید توی مردم باشه.
من بدون اینکه ادعای روشنفکری و یا چیز دیگه‌ای داشته باشم٬ فقط به عنوان کسی که این وبلاگ رو می‌نویسم می‌خوام از این اصل استفاده کنم و بگم که واسم مهمه که با خواننده‌هام و دوستام پیوند و رابطه داشته باشم و نظرات همه شماها واسه من و نوشته‌هام (که برای شماها و همه اونهائی که بعدها می‌خوننش٬ می‌نویسم) مهمه و روی کمیت و کیفیت نوشته‌هام تاثیر داره و بهم کمک می‌کنه.

در اصل با نظر دادنتون و پیشنهاد و انتقاد کردنتون٬ تو این وبلاگ سهیم و شریک می‌شید و بخاطر همین تو فکرم بوده که همه نظرات رو (از همه وبلاگهای سمفونی در بلاگ اسکای٬ بلاگفا و ...) در بلاگ‌اسپات کپی و جمع‌آوری کنم (سعی می‌کنم در اولین فرصت اینکار رو بکنم).
 
برای برقراری بهتر این رابطه دو طرفه٬ این صفحه گفتمان (چت) رو اینجا گذاشتم و خوبیش اینه که علاوه بر اینکه برای من می‌تونید بنویسید٬ همه خواننده‌ها هم می‌تونند با‌هم دیگه تو این صفحه گفتگو کنند...
توضیحاتی در مورد این صفحه گفتمان عمومی:
۱- هر چه در این صفحه چت نوشته بشه٬ تو تمام وبلاگ‌های سمفونی شعله‌‌ها (بلاگ‌اسپات و ...) قابل مشاهده و نوشتن (پاسخ) است.
 
۲- در حد امکان تمام نوشته‌های این صفحه٬ کپی میشه و بعدا در بلاگ‌اسپات نوشته میشه.
 
۳-  اگر با کسی چت می‌کنید٬ (یا برای دیدن پاسخ) باید روی کلمه refresh که بالای Go است کلیک کنید.    
 
۴- در این صفحه عمومی٬ حداکثر ۲۰۰ حرف در یک خط می‌توان نوشت و صفحه مذبور بیش از ۲۰ خط گنجایش ندارد و بقیه را بصورت کرکره پاک میکند.
 
۵- این صفحه همواره بدنبال یا در ابتدای آخرین پستم خواهد بود.
 
۶- در این صفحه هم میشه با هر دو حروف لاتین (فینگلیس) و فارسی می‌توان نوشت.
 
۷- امیدوارم وجود این صفحه از نظرات و کامنتهای معمولی (بصورت قبل) محرومم نکنه که اونهم جایگاه خاص خودش رو داره. 
 
امتحانش ضرر نداره. موفق و پیروز باشید. 
 
نظرات 3 + ارسال نظر
علی منصوری شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 23:06 http://www.t-art.blogfa.com

سلام . انگار این سیستم جدید باعث شده کسی اینجا چیزی ننویسه . دلم براش سوخت گفتم بیام از تنهایی درش بیارم . شاد باشید

ناهید یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 http://knahid.blogfa.com

مطالب قبلی تان را که هنوز بوی تازگی می دهد مرور می کردم. از سفرتان به ارومیه که گفتید یک سوال برایم پیش آمد. یعنی الان هم خانواده ها می توانند با خیال راحت فرزندشان را به تنهایی شهر دیگری بفرستند. بعد میزبانان به دنبال فرزند نیایند. بعد خود فرزند راه بیافتد و مسیر و منزل را بیابد؟
بزرگترها چه؟

فاطمه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 21:13 http://www.faatemeh.blogfa.com

کلی خوشحال شدم که روز های شاد هم داشتین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.