سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

تضاد بین غرور و صداقت

با غرور و لحن محکمی گفت: تو صادقتر از من پیدا نمی‌کنی!
گفتم: صداقت - نه به خاطر صداقت - که وسیله و مسیری برای حرکت است! یا شاید بتوان گفت صداقت مقدمه و زمینه‌ای برای حرکت است.

... اشتباهی کرده بود و نمیخواست اشتباهش رو قبول کند! همه‌اش توجیه و بهانه می‌آورد و مسئله را گرد میکرد و ...
بعداز نیم ساعت بحث٬ وقتی که دید در بن‌بست قرار گرفته٬ با اکراه گفت: خب باشه٬ اشتباه کردم! 
گفتم غرور (بیجا) مانع صداقت می‌شود!
ای که میگوئی از من صادقتر پیدا نخواهی کرد٬ باید غرورت را بشکنی تا صادقتر شوی!

نظرات 1 + ارسال نظر
مه سا پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:50

باید غرورت را بشکنی تا صادقتر شوی
با این جمله کاملا موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.