سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

شیشه ماشین

تقریبا سه هفته پیش بود که تا در عقب ماشین رو باز کردم٬ یکهو شیشه ماشین ‌خرد خاکشیر شد!
از صدای بنگ و دیدن خرد شدن شیشه جا خوردم و حسابی گیج شده بودم. نمیدونم تقصیر اون آفتاب داغ بود که ساعتها زل زده بود به شیشه و با گرماش زوار دور شیشه رو قلقک داده بود یا اینکه خمس و زکات نداده بودم و اینجوری داشتم جریمه و تنبیه میشدم! شاید هم یکی چشمم زده بود و یا نفرینم کرده بود.
انگاری بهتره یکخورده اسفند دود کنم و ... خمس و زکاتم رو هم به وقتش بدم و بچه خوبی باشم تا کسی نفرینم نکنه.
 
پی‌نوشت: منظور از خمس و زکات در اینجا کمک مالی به انجمنهای خیریه و انساندوست میباشد.
 
نظرات 2 + ارسال نظر
someone دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 22:08 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

شاید یکی بگه من خرافاتی هستم... نه نیستم ...
اما همیشه از نگاه دیگران میترسم .....
تو هممراقب باش ..
به روز هستم

ندا دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 23:25

تو این مواقع که شیشه میشکنه نه نه جان ما میگه رفع بلا بود به خیر گذشت!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.