سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

خیال و آرزوی حس و لمس گرمای یک خانواده

یادمه ده یا یازده ساله بودم سر کوچه سادات که ده متری مغازه پدرم (خانه مان) بود وایستاده بودیم و با دوستام راجع به همه چی حرف میزدیم. فکر کنم پائیز بود و تقریبا ساعت هشت شب.

  حبیب و رضا که داداش بودند و خانه شان ته کوچه سادات بود داشتند راجع به اتقاقاتی که در خانه شان افتاده بود حرف میزدند.

من تو این فکر بودم که یک خونه که توش پدر و مادر و بچه باشه٬ چه جوری میتونه باشه و سعی میکردم یک اطاقی که توش یک لامپ روشن هست و همه دور هم جمع هستند رو پیش خودم مجسم کنم!

خیلی دوست داشتم بهشون بگم که:

 یک شب میتونم من بیام خونه تون و ببینم که یک خانواده و خونه کامل چه جوریه؟

 اما هیچ وقت نپرسیدم! نمیدونم خجالت کشیدم یا ترسیدم که بپرسم! یا هر دو تاش!!

   

نظرات 4 + ارسال نظر
باران دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 http://dokhtare-shabgard.blogsky.com

سلام... تازه با وبلاگت آشنا شدم... فکر کنم باید همه متنها رو بخونم تا بفهمم...تا حالا که چیزی دستگیرم نشد... ولی خیلی قشنگ بود... تا بعد...

سلام... لطف دارین...
در این خونه بروی شما و همه هموطنان بازه... هر وقت که اومدین٬ خوش اومدین...

باران دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 http://dokhtare-shabgard.blogsky.com

راستی در خونه ما هم به روی شما بازه...

ممنون که در خونه تون بازه٬ حتما میام مهمونی ...

سکوت دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 http://the-only.blogfa.com

:) غمگینه! دلم برای بچگیات غمگینه!

ممنون از همدردیت!
آره خیلی غمگین بود! اینکه آدم از این مراحل سالم و آبدیده بتونه بیاد بیرون٬ غمگین بودنشو حل میکنه!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 http://shirinakk.blogspot.com/

سمفونی دلم گرفت.خوش به حالت که میتونی توی وبلاگت همه چیز را بنویسی وبلاگ من این حس را بهم نمیده

ممنون که صادقانه برام کمنت میگذاری.
شکسته نفسی میکنی
همه چیز را نوشتن بسادگی بدست نمیاد و میدانیم که هر چیز بهای خاص خودش را دارد. هرچند که بخاطر شرایط خارجی (نمیدانم خوانندگان چه کسانی خواهند بود و پرهیز از ساده اندیشی: سوء تفاهم و سوء استفاده اندکی از خوانندگان احتمالی آینده!) هنوز هم همه چیز را نمیتوانم بنویسم!
سعی میکنم در آینده درمورد ؛بهای خاص؛ و راههای آن بنویسم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.