سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

نقد و بررسی گربه و جوجه‌های من

چند وقتی هستش که سعی کرده‌ام به رفتارها و برخوردها عمیقتر نگاه کنم و به دنبال علتها و انگیزه‌ها باشم. این موضوع رو شاید بشه تو آخرین نوشته‌هام دید.
همونطور که تو خودکاوی و خودهیپنوتیزم هم نوشتم٬ میخواهم در مورد گذشته و حال خودم هم همینکار رو بکنم تا شاید خودم رو بهتر بشناسم و همینطور شاید کمک و تجربه‌ای باشه برای دوستداران و رهروان خودشناسی و انسان‌شناسی ...

به هر حال... وقتی که گربه جوجه‌ها ناز من رو خورد٬ را نقد و بررسی میکنم:
۱- از کجا معلوم که همون گربه (و به تنهائی) همه جوجه‌ها را خورده باشد؟ اصلا مگر دل یک گربه آنقدر بزرگ است که بتواند ۱۲ تا جوجه را یکجا بخورد؟

۲- وقتی که گربه را با کمربند میزدم٬ این عکس‌العمل خودبخودی و ناشی از عقده‌های کور  و حس حقارت ؛ در اثر کمربند خوردنهای من از پدرم؛ نبود؟ و آیا ناخودآگاه این عقده‌ها را سر ِ گربه بدبخت پیاده نکردم؟

۳- اگر گربه گرسنه نبود٬ آیا جوجه‌های مرا میخورد؟ (من فکر میکنم نمیخورد و این را هم تجربه حیوان‌داری اروپائیها نشان داده است!) 

۴- این تقصیر من بوده که از جوجه‌هایم درست مراقبت نکردم و در مورد حفاظت و امنیتشان کوتاهی کردم. 

۵- ...

پی‌نوشت: امیدوارم روح آن گربه و جوجه‌هایم و خدایشان٬ همه اینها را بر من ببخشند.

نتیجه: قبل از تنبیه هر جانداری٬ خوب فکر کنم و همه جوانب و مسائل را بررسی کرده و از کار خودبخودی بپرهیزم.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیمین روزگرد چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 http://ghamnamecimin.blogsky.com

...همه ی موارد درسته...خصوصا اینکه گربه اگر گرسنه نبود هرگز جوجه ها رو نمی خورد؛درست همون طور که اگر هیچ آدمی گرسنه نباشه دزدی هم در کار نخواهد بود!...دزد همیشه از درد می آد!!!!
...
چه عجب که به روز شدی........

هامون یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 http://khaneie-ashena.persianblog.ir

سلام خوبین ؟......درسته بیشتر جاندارا همینطورن برای گرسنگی میخورن....ولی خوب خیلی ها هم گرسنگیشون هیچ وقت برطرف نمیشه......کاش یه کمربند بزرگ داشتم....آخه من عقده زیاد دارم....

درسته٬ اونهائی که گرسنگیشون برطرف نمیشه مریض هستند و باید یک کارهائی باهاشون کرد.

کسب در آمد رایگان یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:00 http://baboldaramad.blogsky.com

سلام اگر میخوای در اینترنت کسب در آمد کنی بیا به این وبلاگ ما به شما بهترین سایتهای کسب در آمد را معرفی می کنیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.