سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

تور نامرئی

وقتی یکی ازش تعریف میکنه٬ انقدر مجذوب و شیفته طرف میشه که با خودش میگه ؛ببین چه آدم روشن و فهمیده‌ای است که من رو کشف کرد؛  دیگه به این فکر نمی‌کنه که انگیزه این تعریف چی هستش و ...

فکر کنم تعریف و تمجید دیگران رو هوا قاپیدن٬ ناشی از خود‌کم‌بینی و ناشی از احساس حقارت است!

این مسئله میتونه این رو نشون بده که چه‌جوری در اثر ضعفهای خودمون٬ ممکنه دیگری رو بیش از حد بزرگش کنیم و یا احیانا تور و تله‌ پهن شده رو نبینیم!

مسئله وقتی پیچیده‌تر میشه که بخاطر غروری که داره٬ نه میخواهد و نه توان و ظرفیت اینرا دارد که ضعفهای خودش را ببیند و یا حتی بشنود و در موردشان فکر کند. 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیمین روزگرد پنج‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 14:07 http://ghamnamecimin.blogsky.com

...من هم تا چند سال پیش کشته مرده ی این بودم که یکی ازم تعریف کنه!!وای که چه کیفی می کردم
اما حالا برعکس...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.