سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

شیطونه گولم زد

امروز بعداز کار یکنفر رو باید میرسوندم فرودگاه. وقتی که فرودگاه بودم٬ شیطونه بهم گفت تا اینجا که اومدی یک سر هم برو سوئد. منم گول شیطونه رو خوردم و رفتم یکخرده خرید کردم و همین الان رسیدم خونه.
حالا دیگه باید برم و وسائل رو جابجا کنم و بعدش هم بـِلالایم تا بتونم صبح پا شم و برم سر کار.
بخدا تقصیر من نبود که امشب نتونستم بقیه ماجرای تولد رو بنویسم٬ آخه خب شیطونه گولم زد دیگه!

نظرات 2 + ارسال نظر
سیمین روزگرد جمعه 26 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:48 http://ghamnamecimin.blogsky.com

بخشیده می شوید به شرطی که خیلی زود جبران کنید!!
یعنی هر چه زودتر بهتر...در ضمن خواهشا کمی در این پست جبرانی(!)پر حرفی نمایید!

یک پیرو از جنس احساس شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:41

درودی سبز
نمی شه یه شیطونی بیاد و گلم بزنه تا دست کم یک روز مرخصی بگیرم ؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.