سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

در جنگلها ره ‌نوردی شاد و پر امیدم

نزدیک خونه یه عالمه جنگله. یکی دو ماهه که هر روز یکی دو ساعت میرفتم پیاده روی توی جنگل. بعضی وقتها هم میدویدم. باید یه کاری کنم که این واسم عادت بشه. یعنی اگه برف و بارون هم بیاد حتما برم و اگه یکروز نرم احساس ناراحتی و کمبود کنم.
آخه میدونی؟ تو جریان عمل هستش که آدم بهتر خودش رو می‌شناسه.مثلا وقتی که من میدوم٬ اونوقته که میفهمم و میبینم که سیگار چه بلائی سر ریه‌هام آورده و باعث نفس تنگیم شده و ...

نروژیها یک ضرب‌المثل دارند که میگه: (Gå på tur, Aldri sur) 
برو گردش (پیاده روی)٬ هیچوقت ناراحت نخواهی بود

پی‌نوشت: یادش بخیر اونموقعها که تو ایران میرفتیم کوه ... و سرود شعر هستی رو میخوندیم و ...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
دختری با کفشهای ورنی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:54 http://3436.blogsky.com

اول یه سلام بلند
دوم آخه چرا سیگار میکشی حیف نیست دندونات ززد و بد رنگ میشه بعد هم مجبوری یه عالمه مسواک بزنی

سوم خیلی قشنگ مینویسی در اولین فرصت بر میگردم و همه نوشته های خوب شما رو میخونم

چهارم یه خواهش کوچلو به من سر بزن و نظر بده ...تا همیشه ادرس وبلاگ شما رو داشته باشم

دلم میخواست بدونم صدای سمفونی شعله ها چه جوریه

شاد باشی و موفق

دختری دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:55

سیمین روزگرد دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 http://ghamnamecimin.blogsky.com

به خدا این تلقین نیست.....اما
قبول داری یه وقتای اگه سیگار نباشه آدم می میره؟؟؟؟؟!
این قدر هم از این موجود بیچاره که همیشه همراه خوبیه بد نگیم...!!

someone دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 17:35 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

هیچ جا مثل خونه آرومم نمی کنه ....

اما خوب این هم گزینه خوبی هست ..

موفق باشی

به روز هستم

یک پیرو از جنس احساس دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 19:26

درودی سبز
تو ایران حالا دیگه وقت نمی شه!!! وقت دارین به من قرض بدین!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.