سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

من و کله‌جونم

وسط کله‌ام به اندازه کف دست کچل شده!
سه هفته پیش رفتم سلمونی و بهش گفتم بقیه جاهای سرم رو مثل وسط کله‌ام بکنه. اونم نامردی نکرد و تیغ رو برداشت و افتاد به جون کله‌جونم!

دو هفته نگذشته بود که دیدم موهام داره بلند میشه. خودم تیغ رو برداشتم و رفتم حموم. خدا رو شکر که مثل اون قدیما مجبور نبودم برم حموم عمومی! وگرنه حتما همه دور سرم جمع میشدند و ... منهم کلی خجالت میکشیدم و احتمالا مثل پانکها کله‌جونم‌ رو نصفه‌کاره وسط کله‌زنی ولش میکردم!

وقتی از حموم اومدم بیرون٬ کله‌ام زیر آفتاب برق میزد و توی سایه یخ میکرد!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
بی کلام دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:56 http://be happy.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری ؟
میشه تبادل ؟

بی کلام دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:58 http://be-happy.blogsky.com

دوباره سلام.
خواستم بگم آخر جمله وبلتگ قشنگی داری نقطه است نه علامت سوال D:

بی کلام دوشنبه 25 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 18:59

دوباره سلام.
وبلتگ نه . وبلاگ :))

someone سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 00:28 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

سلام
کامنتت من را برد توی فکر ..
برام بیشتر بگو ........

سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها خاطراتم را می‌نویسم. الان خاطرات ۱۴ سالگیم را مینویسم. فکر کنم تا یکی دو هفته دیگر وارد ۱۵ سالگی‌ام شوم که آنوقت خواهم نوشت.

someone سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 http://yaveh-goyan.blogsky.com

ممنون می شم خبرم کنی ....

منتظر هستم بنویسی ...
شاید جواب خیلی از سوال هام را بگیرم .............

باشه٬ حتما خبرت می‌کنم.
شاید هم سوالهای جدیدی واست مطرح بشه ...

سیمین روزگرد سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 http://ghamnamecimin.blogsky.com

آقا یه دارویی هست به اسم ماینوکسیدیل(!)اگه استفاده کنی سریع موهات در می یاد!!!من که استفاده کردم ناخواسته کلی هم ریش و سبیل در آوردم!!!!!!!
...
ولی خب کچلی هم عالمی داره!آدم از هفت دولت آزاده....

یه داروی دیگه دارم میزنم که توی یک پست دیگه مینویسم.
میشه اسم خارجی (لاتین) ماینوکسیدیل رو بگی/بنویسی؟ آخه میخوم تو اینترنت دنبالش بگردم.

یک پیرو از جنس احساس سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:34

درودی سبز
مبارک باشه!!!

درودی سبز٬ سبزترینهایش
مرسی!

یک پیرو از جنس احساس سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 16:00

نمی توانم بگویم تنها به این دلیل که باورت نمی شود ...

خیلی چیزها را نمی‌خواستم و نمی‌توانستم باور کنم ... اما مجبور شدم باور کنم ...
فکر میکنم اگر (یا وقتی) بدانم٬ خواهم گفت حدس می‌زدم! حتما (یا شاید) شنیده‌ای که حسم قوی و نزدیک به یقین است ... و این حدسم بر مبنای حسم است.

وحید سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 17:55

سلام
اینجا مثل همیشه باصفاست خیلی ممنون واسه فراهم کردن این فرصت

خیلی ممنون وحید جان٬ لطف داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.