سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

صداقت زمینه کمال

اگر طرف صداقت نداشته باشه٬ چه‌جوری می‌تونه خودش را باز کنه تا نقاط قوت و ضعفش شناخته بشه و بشه کمکش کرد که نقطه ضعفهای خودش رو برطرف و نقاط مثبتش رو تقویت کنه؟

مگه نه اینکه وقتی می‌ریم پیش یک روانشناس باید باهاش صادق باشیم و همه چیز رو بتونیم بگیم تا مسئله‌مون بطور ریشه‌ای حل بشه؟

یکی از اصلی‌ترین شرایط و زمینه‌های تکامل فردی و خانوادگی٬ صداقت است.

 پی‌نوشت ۱: حس و نوشته‌ای که برای اولین بار در سه شنبه 22 خرداد ماه سال 1386 ساعت 04:16 AM ثبت شد!

پی‌نوشت ۲: لینک بحث و بررسی در مورد فاصله شک و صداقت

نظرات 7 + ارسال نظر
یک پیرو از جنس احساس شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:29

درودی سبز بر سمفونی عزیز
خوب من ! صداقت واژه مهربانی است ... من مهرش را با نوازش هایی که بر دلم می کشد می فهمم... من صداقت را مثل باران باور دارم ... من تمام وجودم را بدان می سپارم ... اما افسوس ... افسوس که دیگران چون آیینه نیستند... افسوس که باور ندارند دستان من وقتی صداقت را تمنا کنند دیگر دل می میرد... افوس همه آنایی که به آسمان راست نگفتند هیچگاه نفهمیده اند که تیشه ای بر دل من زده اند و مرا واداشته اند هر لحظه خطی بر عشق کشم ... افسوس که نفهمیدند خنده های من دیگر طراوت ندارد... افسوس که اشک های مرا ندیدند ... افسوس که ؛دوستت دارم؛ را از واژگان من ربودند و من دیگر نتوانستم چشمانی را بیابم و این واژه ... آخ که چقدر دلم تنگ است برای لحظه ای عاشق بودن ... روزهایی که گذاشت من نه به آسمان نگریستم و نه به آسمان ... چرا که شرم داشتم از خود... اما گفتم ... گفتم که دیگرا دوست داشتن را از یاد برده ام... دیگر دوست داشتن را از یاد برده ام ... چه کرده اند با همه احساساتی که سالها به دوش می کشیدم... چه کردند؟؟؟

Someone شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 http://yaveh-gooyan.blogsky.com

این روزها چیزی که پیدا تنمی شه صداقت هست .. حتی با خودمون هم ....
---
دوست خوبم با یک پست جدید به روزم و بی صبرانه منتظر حضورت در وبلاگم هستم

سیمین روزگرد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:00 http://ghamnamecimin.blogsky.com

صداقت سیری چند؟!
این روزها کی پیدا می شه که حتی کوچکترین تلاشی برای شناخت خودش بکنه؟!!!
...
راستی من که هر بار رفتم پیش روانشناس صداقتی که بیش تر وقتا همراهم هست رو(حداقل خودم این طور احساس می کنم)گمش کردم!!!

سیمین روزگرد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:05 http://ghamnamecimin.blogsky.com

صداقت سیری چند؟!
این روزها کسی حتی تلاشی هم برای شناخت خودش نمی کنه....
راستی من نمی دونم چرا هر وقت می رم پیش روانشناس صداقتی که کم و بیش همراهم هست رو،گم می کنم!!!!

سیمین روزگرد شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 13:08 http://ghamnamecimin.blogsky.com

ببخشید...چون error داد فکر کردم نرسیده دوباره تایپ کردم......
اما دور از شوخی با این پستت کاملا موافقم...

بدون امضا شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:47

گاهی فکر می کنی اگر راست بگی همه چیز بهم می خوره . و آدمهایی که باهاشون هستی طاقت شنیدن راستی رو ندارند . پس دیگه عادت می کنی به دروغ .

عروسک خانوم شنبه 23 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 14:57 http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام
به نظر من کسی که صداقت نداره قبل از بقیه داره خودشو دور میزنه داره خودشو میپیچونه چون دروغشو خودشم باور کرده و حالا میخواد به بقیه بقبولاند که داره راست میگه
منم با اون جمله آخر (‌یکی از اصلی ترین .... ) خیلی موافقم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.