سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

الو الو... من رسیدم

پسرعمو یک پسر داره که هم‌سن منه. یک دختر داره که دو سال از من بزرگتره و یک پسر دیگه داره که دو سال از من کوچکتره.
تا منو دیدند همشون به‌اضافه زن پسرعموم یک عالمه بغل و بوسم کردند و رفتیم تو. تا اونموقع نمی‌دونستم بوسیده شدن انقدر مزه داره و کیف میده! شاید هم بوسهای اونا مزه‌دار بود!
تا رفتیم تو٬ زن پسرعمو دوید طرف تلفن. من که تا  اون موقع تلفن ندیده بودم! اونوقتها تلفنها کنارش یک دسته داشت که باید می‌چرخوندنش (مثل هندل ماشین - واسه همین من اسمشو گذاشتم تلفن هندلی) تا به یک جائی به اسم مرکز وصل میشد. خلاصه تلفن وصل شد به مرکز٬ و مخابرات هم وصل کرد به تبریز٬ همونجائی که پسرعمو بود. بهش گفتند نگران نباش و زودی بیا که سمفونی اومده.
آخه قرار بود که من با ایران‌پیما بیام و پسرعمو هم واسه اینکه منو (بقول خارجیها) سورپرایز کنه٬ سرزده و بدون خبر به بابام٬ اومده بود تبریز استقبال من تا بعدش با هم بیایم خوی. آخه منو خیلی دوست داشت دیگه. ولی اتوبوس ایران‌پیما جا نداشت و بابام بلیط میهن‌تور می‌گیره. اگر من تو تبریز پیاده می‌شدم و یک‌خورده هواخوری میکردم و یا پسرعمو کمی پیاده‌روی و کنجکاوی می‌کرد شاید همدیگه رو می‌دیدیم. آخه گاراژهای ایران‌پیما و میهن‌تور توی تبریز نزدیک هم بودند. بابام هم که تلفن نداشت خبر بده و اصلا فکرش رو نمیکرد که پسرعموش یک همچین کاری بکنه!

منیر (دختر پسرعمو) یک صفحه روی گرام گذاشت و با آهنگش شروع کرد به رقصیدن. بعدا فهمیدم که صدای مهوش (۱) بودش. من که خیلی مومن و مذهبی بودم٬ ناراحت  شدم و اومدم بیرون و در ٍ‌ کوچه روی پله نشستم. بعد‌از کمی اومدند و گفتند چی شده٬ چرا ناراحت شدی؟ منهم گفتم آهنگ گذاشتید و می‌رقصید٬ من نمی‌خوام بشنوم و ببینم٬ آخه گناه داره!
اونها هم ازم معذرت‌خواهی کردند و گفتند دیگه از اینکارها نمی‌کنیم! رفتیم تو و شام آش‌رشته خوردیم که خیلی خوشمزه بود. تا اونموقع من نمی‌دونستم که انقدر آش‌رشته دوست دارم. آخه بابام یا بلد نبود و یا وقت نمی‌کرد که درست کنه٬ واسه همین من هم یاد نگرفتم و بلد نیستم آش‌رشته درست کنم!

۱- من الان یادم نمیاد صدای مهوش چه‌جوری بود و چه شکلی می‌خونده. الان خیلی دوست دارم ببینم چه‌تیپی میخوند و صداش رو بشنوم! لطفا اگر کسی تو اینترنت آهنگهاش رو سراغ داره٬ لینکش رو بهم بده و یا اگر آهنگش رو تو فایل MP3 یا ...  دارید درصورت امکان٬  میتونید ضمیمه ایمیل برام بفرستید. مرسی.

 پی‌نوشت:

 با تشکر از همه دوستان که کمک کردند لینک مهوش رو  تو اینترنت پیدا کنم.

 

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 18:05

سلام
آره واقعا چگونه دیدن خیلی مهمتره

بدون امضا پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:08

مرسی مرسی

سیمین روزگرد جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:20 http://ghamnamecimin.myblog.ir

سلام...
همه ی ما از کودکی خواسته و ما خواسته اسیر اعتقاداتی می شیم که هرگز نه می دونیم-و نه تلاش می کنیم بدونیم-که درستن یا نه.این هم جزوی از جبر زمونس دیگه!
...
راستی من اینقدر دوست دارم سورپریز بشم!!!ولی تا حالا هیچ کس منو سورپریز نکرده!!!!!!!
.
صدای این مهوش رو من چند سال پیش شنیدم.فکر می کنم تو نوارهای بابام بود.متاسفانه نه به اونها دسترسی دارم نه جای دیگه صداش رو شنیم وگرنه حتما براتون میل می کردم.ولی انگار سبک فرشته یا مرجان می خوند(فکر می کنم)
...
تعداد کامنت های شما هم فکر می کنم طبیعتا سیر نزولی داشته باشه!!
قربانت:صی می ن!

مه سا جمعه 10 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 15:52 http://blog.360.yahoo.com/blog-a6cKEpU8eqKZ3NwO9sk8qvDhdd4-?cq=1

الو!عموسمفونی!!!
الو!
صدا می آد؟؟؟فکر کنم یه بار دیگه باید از نو به اون مرکزه که می گفتی وصل شی!!!!

ناهید شنبه 11 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 http://knahid.blogfa.com

باز هم شیرین.
خوابم نمی برد تا بقیه را بخوانم

فلیزپی دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:37 http://www.talkh-o-shirin.blogsky.com


سلام.
می گم مطمئنی "مهوش" بوده؟؟
تو خواننده های اون موقع ٬ مهستی و مرضیه فقط اسمشون با "م" شروع می شده! D: (تا اونجا که من می دونم!)
در هرحال٬یکی هم هست،به اسم "مهوش آژیر"،که تفاقا یکی از ترانه هاش هم همین شعر فروغه که بالای وبلاگت نوشتی.
ولی خواننده ی قدیمی یی نیست.
این آدرس سایتشه: http://www.mahvashazhir.com
اینم کلیپ آهنگی که گفتم:http://www.iranclip.com/player/279

هامون و مهدی سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 00:35 http://khaneie-ashena.persianblog.com

سلام خوبین ؟......میدونی خوبه که فامیلای با محبتی داری چیزی که من تا حالا درکش نکردم ......به سایت :
www.iransong.com
امیدوارم کمکت کنه.....

س ا م پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 20:50 http://www.mimiram-barat.blogsky.com

سلام نانازم امید وارم موفق باشی
۹کرتم یا علی عزیزم :*:*:*:*:*:*:*

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.