سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

دوباره می نویسم

مینویسم چرا که فکر میکنم باید بنویسم. بارها و بارها آنها که کم و بیشی از زندگیم را میدانستند گفته بودند بنویس و من نمیدانم به چه دلیل نمینوشتم! شاید سهل انگاری بوده و یا شاید جوهر قلمم و جوهره خودم یخ زده بود!!

سالها پیش مینوشتم و چه خوب با طبیعت به وحدت رسیده بودم در آنجا که نوشته بودم

...   سرخی فلق به هنگام طلوع و سرخی شفق به هنگام غروب٬ خون من است

صدای ریزش باران به هنگام شب که تاریکیها را میشوید٬ صدای من است    ...

حیف که همه آن نوشته ها ازبین رفت ولی چه باک که اگر جوهر و محتوائی داشته باشم نه تنها همه آنها را٬ که کاملتر و اصیل تر از آن را خواهم نوشت. از اینروست که پوست و پوسته خود را میکنم و ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ندا چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:20 http://mardakharan.persianblog.com

موفق باشی!

مرسی!

سکوت چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 http://the-only.blogfa.com

من حس می کنم پشت این نوشته ها یه چیزی هست که خیلی عجیبه...

آره٬ منم همین فکر رو میکنم! شاید خود سمفونی هست که خیلی عجیبه...
مگه نه اینکه سالم بیرون اومدنش از اون شرایط هم عجیبه؟!

حامد چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:29 http://vaghti-21sale-budim.blogsky.com

سلام خان
از نوشته های این سبکی خوشم میاد.راستی ما هم شروع کردیم تا فقط تماشاچی نباشیم.دوست داشتی سر بزن.نظر بده خوشحال میشیم.

سلام حامد
من که نفهمیدم خان جلوی سلام واسه چیه! اگه میتونی توضیح بده.
ممنون که از نوشته هام خوشت میاد و امیدوارم ...
حتما سر میزنم و اگر نظری داشتم مینویسم.
موفق باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.