سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

سمفونی و رقص شعله‌ها

زندگی سرشار از شعله‌ است و در درون هر فرد آتشفشانی از شعله‌ها می‌باشد

آیا یک عاشق میتواند دروغ بگوید؟!


آدمی معمولا در پنج حالت حرف راست می زند و دروغ نمی گوید!

  1. آدم صادق باشد.
  2. وقتی که مسته و از خودش بیخود شده. مگر نمی گویند مستی و راستی؟
  3. در حالت هیپنوتیزم.
  4. وقتی که دچار تضاد شدید است. مثلا وقتی که داره شکنجه میشه و زیر شکنجه بریده٬ و یا وقتی که با دوستش دعوایش شده٬ هر چی که در رابطه با دوستش تو دلش بوده را خالی میکند و بیرون میریزد. حرفهائی را که در حالت عادی نمی تواند بزند در حالتی که کنترل خود را از دست داده است میزند.
  5. وقتی که عاشقه. یک عاشق نمیتواند به عشقش دروغ یگوید و چیزی را از او پنهان کند. اگر یک عاشق به معشوقش دروغ بگوید بهتر است در اصالت این عشق شک کرد و اگر بر فرض اینکه عاشق باشد٬ این دروغگوئیها همچون موریانه عشقشان را از تو می خورد و در نهایت عشقشان می پوکد و می پوسد! (البته ظرفیت طرف مقابل هم در این بحث جایگاه خاص خود را دارد و این را هم باید در نظر گرفت که صداقت با سادگی فرق دارد!).

در ضمن پنهان کردن و نگفتن چیزی٬ آنروی سکه دروغگوئی است و حرف ناقص و قسمتی از واقعیت را گفتن و بقیه را پوشاندن نیز دروع (پیچیده) است!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سکوت پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:11

سلام وبلاگ زیبایی دارین . من توسط وبلاگ یکی از دوستانم با شما آشنا شدم .
با نظر شما کاملا موافق هستم و درد کشیده ی دروغ شنیدن از عاشقی که عاشقش شدم و همه چیزم رو ... .
اما الان وقتی بعد از این همه سال تو خلوتم با خودم تنها میشم می بینم که حقیقت اون دروغ نبود و این فقط گذشته بود که داشت به من دروغ می گفت .
شاید من هم باهاش شریک بودم تا به خودم دروغ بگم یا این که حتی من ازش می خواستم که دروغ بشنوم چون که من تماما مال اون بودم و اون نه .
وقتی که وارد وبلاگ شما شدم اولین لغتی که بهم القا شود « سوز » بود .
لطفا ادامه بدید . اگه سعادتی باشه بازم به وبلاگتون میام .
براتون آرزوی موفقیت می کنم .

فرشاد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:59 http://www.farshad29.blogsky.com

سلام و خسته نباشید خواستم ببینم نام این خواننده جیست و اینکه به چه صورت میشه من این اهنگ رو بروی سایت خود بزارم و در ضمن سایت زیبایی دارید امیدوارم در این امر موفق باشید ( خدا یارتان باد )

سمفونی شعله ها چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:40 http://symphony-sholeha.blogsky.com/

دوست عزیز نا دیده ام جناب فرشاد خان سعی کردم که در بلاگ خودتون جوابتون رو بدم ولی متاسفانه نشد ممنون که به بلاگ من سر می زنید و ممنون که آهنگشو دوست دارید ولی متاسفانه این آهنگ یک یادگاریه و خواهش می کنم از من نخواهید که اونو در اختیارتون بزارم خیلی دوست داشتم که این کار رو میکردم ولی متاسفانه منو ببخشید به هر حال ممنون به خاطر اینکه لینک منو گذاشتید و ممنون که سر می زنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.